[simpits-tech] [simpits-tech]searching for a cheap way...

Craig Rochester simpits-tech@simpits.org
Mon, 20 Jan 2003 18:17:43 -0500

Hey Jonas,

I used Google to translate your email:

Hello Mr. Weber:  I Heise Jonas Frazier.  I live in America.  My mummies '
brother woehnen in Frieburg.  I comes from Tubingen, from Stuttgart.  Machts
you help with which?  Which attempt geshft you?  But, my cape PUT, it is
German is enie for a long time ago I language German.  It is ok?  Send me a
letter fur me help.  What do you build?  To more spader.  Jonas

:D

Craig R.

-----Original Message-----
From: simpits-tech-admin@simpits.org
[mailto:simpits-tech-admin@simpits.org]On Behalf Of Jonas Frazier
Sent: Monday, January 20, 2003 5:46 PM
To: simpits-tech@simpits.org
Subject: Re: [simpits-tech] [simpits-tech]searching for a cheap way...

Hallo Herr Weber:
Ich Heise Jonas Frazier. Ich wohne in America. Meine muttis' bruder woehnen
in Frieburg. Ich kommt von Tubingen,  aus Stuttgart. Machts du helfen mit
was? Was versuch geshft du? Aber,  meine deutsch ist kapput,  es ist enie
lange her ich sprache deutsch. Es ist ok? Sende mir ein brief fur mir
helfen. Was baust du? Bis spader.
Jonas